Wednesday, December 30, 2009

kadang2 orang yang kite caye menikam kita tanpa tak disedar

kadang2 kebaikn seseorang tu m'butakn mate kite...lg2 klau kite m'anggap dia tu kwn kite...smestinye la kite ade mletakkn kpercayaan kt dia wlpun hy sbesar zarah...tp mungkin kawan dan lawan tu adlh bnda yg berbeda..mungkin kdang2 pd dia kite ni lawan dia...**sigh**

mungkin dsbbkn aku m'anggap dia kwn n p'cayekn dia..aku cite serba sdikit hal aku kt dia..aku knl ngn dia mlalui se'org hamba Allah ni..aku pun da lupe cane aku mule kenal ngn dia..mungkin dia org ni kononye dlu "best frenz" so tringin la nk b'kwn tuk mnambh koleksi kwn...tp aku silap..aku silap kwn ngn org yg tk ptut kwn n p'caye sbb dia menikam aku dr blakang..n aku tk ptut percaye ape yg dia ckp skali pun..mungkin slah aku sbb percaye ckp org..

dpan aku mmg baek gile..siap nasihat mnasihati, bg kekuatan kt aku...tp blakang aku wat kje mmg bleh dkatekn sgt tk ptut..mmg TAK PATUT..rupe2nye slame ni dia ade agenda dia t'sendri yg mungkin drancang ngn lagi sorang makhluk Allah ni...aku pun tk tau la.

klau bleh time ckp ngn aku tuh dia tu mcm seorang angel la...sgt la bek...pretends!!!!mnusia jnis ape la org nih...mmg perlu dkasihani~~~

mule2 aku mmg tk prasan lansung ape yg t'jadi sbnarnye...aku mmg d'perbdoh2kn...mmg bdoh dia tu(mlut aku sgt jhat okeh bile mngenangkn ape yg t'jadi ni)...tp lme2 bnde ni dbongkarkn sndri oleh lg sorang makhluk Allah ni...tp malangnye sampai skrang ni aku still tk leh nk lupekn ape yg da t'jadi...sgt kejam org tuh!!!ptutkah aku memaafkn makhluk itu?????n bru2 ni dia still wat mslh kat aku...tk serik2 mnyusahkn hidop org....yg pentingnye dia mcm tkde rse bersalh langsung...dia tu mmg tak gune...tolong la jahkn dia dr aku~~~

moralnye...jgn percaye kt sape2 pun...n aku masih tk tau nk maafkn or tk...so hopefully aku akn dpt mlupekn muke org yg wat mnyemak kt kpale aku nih...syuh2..

0 comments:

Post a Comment