Wednesday, April 7, 2010

CANCEL

ye...mmg cancel...bkn aku sorang je yg kne cancel..tp spe yg bnasib malang tu pun kne cancel jgk....aggghhh!!!!hahaha...ape yg kne cancel???cancel g dating ker?hahahaha...tidak2...no dating2 rite now...single kah aku???no comment....ok mmg da lari topic ni..so sile la mrangkak kmbali kpd cite yg sbnarnye

aku ingtkn mende mcm ni mmg mustahil tuk dcancelkn tp ghupenye jd jgk...kelam btul la....kelam kabut...bkn aku tp org len yg kelam.....ahahaha

presentation aku dcancelkn sbb 2 hambe panel yg ptut mndengar dAn melihat sgale tindak tanduk ku tk dtg...dorang MC.sakit ape pun tk tawu la...tp np tk bilang awl2???mcm tunggul je tgu kt dlm bilik yg sejuk lg pnuh kegerunan tuh...debaran tuk tgu turn tuh mcm nk kne langgar lori ok...punye lah gabra...tp last2 tk wat jgk presentation..tooooooo BAD.

tk tawu la nk wt presentation tu bile..bleh tk klau tk bwat??bg markah free jer...kan lg snang mudah dan juge simple...tp tu mungkin dlm mimpi je la kot..wish me luck for the coming presentation yg tk tawu bile...maybe tgu beliau2 sihat n free.sekian...mmbawa hati yg lara dan duka.....

0 comments:

Post a Comment