Sunday, August 1, 2010

outing






suppose today aku da kne balik shah alam n wat keje.tp aku MALAS nk blik sane sbb aku mmg PEMALAS.so dgn tk semena2nye aku decide tuk g umah ana n nor.da lme gile tk hang out ngn dorang.lepak ngn dorang best. sbb bleh gelak kuat2 n gelak besar2 punye.tp sblum g umah dorang kne ckupkn korem dlu.aku kne g amek si paten kt umah dia.ha...then bru la bleh bersuke ria bersame2(nor...mcm budak2 tk ayt ni????)

kite org lunch n gerak g wangsa maju.sbb kt mall tu je la yg pling dekat.then,we all decide nk tgk movie.nk tgk salt da g tgk smlm.so tgk citer inception.yg best kite org duk kt couple seat.da mcm lesbo la plak.sbb smua org yg duk situ semua lain jantina n kite org je same jantina.

cite dia best sgt.mmg kreatif gile.mmg tk terjangkau dek otak aku nih.mule2 tu agk bosan n lme2 bru nmpk jln crite dia.skit gak kpale aku ni nk mmhamkn ape cite tu sbnarnye.ppe pun aku enjoy sgt ari ni..thanx to all of you my chayunk~~~

1 comments:

cik EPAL said...

bestnya dia jenjalan =)

Post a Comment