Friday, July 30, 2010

wut happen-ing

wah...im starting to berblogging back.n hopefully i can do it owes

it was so long im not doing anything wit all dis ting tong.bz gle babeng punye
err,bz kejadah haremmmmnye.duk melepak tak tentu hale tk sedar
pastu nk wat2 bz wutever la kn.

so dgn azam bru yg mnggunung ni hrap2 aku dpt la nk bg skit mse aku ngn mnghadap mende ni.lgpun aku slalu je duk bsing bosan2.

ntah la np ari ni aku mcm ksewelan sgt.tibe2 je nk mrapu cerca merba smua.
hormon tk btul.mmg gile.sihhhhaaallll je la smua ni.bwang mse n mnyemak kn kpale je.

pastu aku bg msg kt smua org yg aku rase nk bg.mmg tk memasal.
lyn2 msg smua.smbil tersenyum sorang2.da lme kot tk msg smbil syum mcm org gile.beshhhhh!!!

pas da pnt msg aku trus on9 plak.tgk2 blog org.tgk2 fb org.
then pastu tibe2 je terbukk niat nk ngadap mende ni.so wat the hell u r waiting for??
aku pun sign in la n merapu2 nth ppe.

0 comments:

Post a Comment